נתניהו: "למיטב ידיעתנו החיסון מתגבר על המוטציה החדשה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "למיטב ידיעתנו החיסון מתגבר על המוטציה החדשה"

    ראש הממשלה נתניהו בקבינט הקורונה: "כרגע אין לנו כל אינדיקציה שהחיסון שיש לנו לא מתגבר על המוטציה החדשה. למיטב ידיעתנו הוא כן מתגבר. אנחנו בודקים את זה ועוקבים אחר ההתפתחות הזאת בשבע עיניים; אנחנו מתכוונים להגביר את קצב החיסונים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בפתח ישיבת קבינט הקורונה: "אתמול קיבלתי את החיסון הראשון נגד נגיף הקורונה בישראל. אני מרגיש מצוין. אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהתחסן. אם נתחסן כולנו, או לפחות רובנו, אנחנו ננצח את המגפה".

    "לא מספיק רק הצעדים שהממשלה עושה ותעשה, דרושה אחריות אישית של כל אזרח וזו הדרך היחידה לנצח את זה. גם אם הממשלה תקבל את כל ההחלטות ותיישם אותן, בלי הירתמות האזרחים אין דרך לנצח את הקורונה".

    "עם ההתגייסות שלכם, ביחד עם מיליוני החיסונים שהבאנו לארץ, אנחנו יכולים לצאת מהמגפה הזאת בהצלחה גדולה, אולי לפני כל מדינות העולם".

    "אתמול בלילה קיימתי התייעצות עם שרי הביטחון, הבריאות, החוץ, הפנים והתחבורה. ההתייעצות הזאת נדרשה בעקבות ההודעה הבריטית על מוטציה חדשה של קורונה. הנחיתי מיד לכנס צוות מומחים ומנכ"לים בראשות המל"ל, משרד הבריאות וכמובן השרים הרלוונטיים, על מנת למנוע את הגעת הנגיף הזה לישראל והתפשטותו".

    "כרגע אין לנו כל אינדיקציה שהחיסון שיש לנו לא מתגבר על המוטציה החדשה. למיטב ידיעתנו הוא כן מתגבר. כמובן אנחנו בודקים את זה ועוקבים אחר ההתפתחות הזאת בשבע עיניים. אנחנו מתכוונים בכל מקרה להגביר את קצב החיסונים. אנחנו נדון בקבינט במניעת כניסת זרים לישראל מבריטניה וממספר מדינות נוספות בהן דווח על על תופעת הזן החדש עד להבהרת המצב".

    "מעבר לכך, אנחנו נשמע היום דיווח על תכנית החיסונים כפי שחברי הקבינט ביקשו".



    0 תגובות